Wyszukiwarka
Sposób dostawy i płatność
  • Mini paczka (poczta polska)
  • Paczkomaty InPost
  • UE
  • Kurier
  • Łączenie zamówień
  • Przelew
  • PayPal
 

Regulamin

 

Postanowienia ogólne

  1. Nininiejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.antilae.com.pl (zwanym dalej serwisem lub po prostu sklepem). Sklep administrowany jest przez Katarzynę Fortuna, właścicielkę firmy ANTILAE Pracownia Artystyczna – Katarzyna Fortuna, NIP: 5842358360, Adres prowadzonej działalności: ul. Inżynierska 8, 80-298, Gdańsk.

  2. W sklepie prezentowane są oferty sprzedaży biżuterii i przedmiotów ozdobnych zaprojektowanych i wykonanych przez właścicielkę firmy Antilae – Katarzynę Fortuna zwaną dalej (właścicielem, adminstratorem lub usługodawcą).

  3. Korzystanie ze Sklepu jest całkowicie darmowe. Za przeglądanie oferty i założenie Konta nie jest pobierana żadna opłata. Płatne jest natomiast złożenie Zamówienia i jego realizacja (dostarczenie) zgodnie z cennikiem i wybraną przez kupującego formą dostawy.

  4. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie dostępu do sieci internet, przeglądarki internetowej i akceptację plików cookies.

  5. Do zapisania się i otrzymywania z Newslettera konieczne jest posiadanie aktywego konta e-mail.

  6. W wyniku złożenia zamówienia pomiedzy Użytkownikiem a właścicielką firmy Antilae zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży i dostarczenia (zgodnie z wybranymi opcjami) przedmiotów zgodnych z zamówieniem.

     

Rodzaj i zakres usług

  1. W ofercie Sklepu prezentowane są informacje (w tym zdjęcia i opisy), których autorem i właścicielem jest Katarzyna Fortuna. Usługodawca ma dostęp do panelu zarządzania ofertą, za pomocą którego może uaktualniać ofertę, ceny, dostępność i zdjęcia przedmiotów.

  2. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu zawieranie umów kupna-sprzedaży produktu.

  3. Świadczenie Usług drogą elektroniczna na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

  4. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych produktów własnych lub osób trzecich. Treści te, stanowią integralną część sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

 

Konto użytkownika

  1. Do korzystania z pełnej funkcjonalności Sklepu w tym przeglądania oferty i złożenia Zamówienia nie jest konieczne zakładanie Konta użytkownika.

  2. Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne. Odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Formularz rejestracyjny wymaga podania: loginu, adresu e-mail, hasła oraz imienia i nazwiska.

  3. Na etapie rejestracji możliwe jest wypełnienie pozostałych danych niezbędnych do złożenia i realizacji Zamówienia: ulicy i numeru, kodu pocztowego, nazwy miasta, telefonu, nazwy firmy i nip'u.

  4. Utworzenie konta wymaga zaakceptowania postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu.

  5. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy hasła dostępowego do Konta. Czynności wykonane przez osobę trzecią z wykorzystaniem hasła dostępowego użytkownika, będą traktowane jak wykonane przez Użytkownika, na którego to konto wskazuje.

  6. Podczas zakładania Konta jak również w dowolnym innym momencie użytkownik może się zapisać do Newslettera. Zapis ten jest dobrowolny.

  7. Użytkownik w każdej chwili może zmienić dane swojego konta poprzez zalogowanie się do serwisu i wprowadzenie odpowiednich zmian w zakładce Profil.

  8. Użytkownik może usunąć/dezaktywować swoje konto, poprzez wysłanie maila na adres kontakt@antilae.com.pl

  9. Jeżeli na koncie nie ma złożonych zamówień konto zostanie bezpowrotnie usunięte.

  10. Jeżeli na koncie znajdują się złożone zamówienia konto może zostać jedynie zdezaktywowane, a dane osobowe i dane zamówienia będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy / świadczenia usług lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących zawartej umowy.

     

Zamówienie i płatność

  1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie należy wybrać przedmioty, dodać je do koszyka, a następnie wybierając formę dostawy i akceptując Regulamin sfinalizować zamówienie.

  2. Aby zamówienie zostało dostarczone pod właściwy adres Użytkownik zobowiązany jest do podania właściwych danych w formularzu zamówienia.

  3. Za prawdziwość i w szczególności kompletność danych do wysyłki odpowiada Użytkownik składający Zamówienie. Sprzedający nie odpowiada za niewłaściwie podane kody pocztowe, nieistniejące nazwy ulic lub brak odpowiedniego numeru domu, co w efekcie może uniemożliwić skuteczne dostarczenie Zamówienia pod wskazany adres.

  4. Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie danych osobowych użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia. W szczególności użytkownik zgadza się na przekazanie danych osobowych firmom to zamówienie dostarczającym: poczta polska, firmy kurierskie, paczkomaty.

  5. Użytkownik ma do wyboru co najmniej jedną z następujących metod płatności:

        • Płatność całości kwoty zamówienia na konto firmowe

          konto bankowe ING:

          Nr konta: 21 1050 1764 1000 0091 3163 8653

          Dla przelewów zagranicznych

          IBAN: PL21105017641000009131638653

          SWIFT-BIC: INGBPLPW

        • Płatność całości kwoty zamówienia na konto paypal: katarzyna.fortuna@antilae.pl

        • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym zamówienia.

  1. W przypadku płatności Paypal, Użytkownik może zostać przekierowany na stronę internetową umożliwiającą dokonanie płatności, prowadzoną przez podmiot świadczący usługi płatnicze.

  2. Sklep nie realizuje zamówień za pobraniem.

  3. W tytule przelewu za zamówienie należy podać jego numer, co znacznie przyspieszy odpowiednie zaksięgowanie wpłaty i realizację samego Zamówienia.

  4. Po dokonaniu płatności użytkownik otrzyma podsumowanie Zamówienia, zawierające jego numer, informację o zamówionych przedmiotach, wybanej formie płatności i numerze konta oraz adresie konta Paypal niezbędnych do zrealizowania płatności.

  5. W przypadku wystąpienia błędów podczas realizacji płatności Paypal (zerwanie połączenia, zamknięcie przeglądarki, brak środków na koncie/karcie) nie ma możliwości ponowienia płatności.

  6. Usługodawca fakt zrealizowania zamówienia oznacza odpowiednim statusem w systemie. W efekcie użytkownik otrzymuje mail, informujący go o fakcie wysłania Zamówienia. Status zamówienia można śledzić w panelu użytkownika dla osób posiadających założone Konto.

 

Podatki i ceny

  1. Ceny towarów są cenami brutto, tj zawierają podatek od towarów i usług.

  2. Do ceny oferowanego Towaru należy doliczyć koszty przesyłki, o ile nie jest dla niego oferowana wysyłka darmowa.

  3. W przypadku wybrania dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej Kupujący może być zmuszony uiścić ewentualne dodatkowe opłaty celne nie uwzględnione w cenie Towaru. Informacje na temat wysokości opłat celnych można znaleźć na stronie internetowej http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp

 

Realizacja zamówienia

  1. Aby Realizacja zamówienia złożonego drogą elektroniczną doszła do skutku Użytkownik zobowiązany jest uiścić wcześniej opłatę (za zakup i dostarczenie) zgodnie z otrzymanym podsumowaniem mailowym.

  2. W opisie każdego przedmiotu podany jest minimalny i maksymalny czas potrzebny na zrealizowanie Zamówienia. Realizacja Zamówienie oznacza gotowość Usługodawcy do wydania przedmiotu klientowi w przypadku odbioru osobistego lub dostarczenia go do wybranej firmy dostawczej. Czas ten potrzebny jest na obsługę księgową i pakowanie przedmiotu wraz z odpowiednim zabezpieczeniem do wysyłki.

  3. Jeżeli opis przedmiotu nie stanowi inaczej przesyłka najczęściej gotowa jest do wysyłki następnego dnia po zaksięgowaniu przelewu na koncie firmowym lub potwierdzeniu szybkiej płatnosci na koncie Paypal.

  4. W przypadku zamówień specjalnych lub indywidualnych zmian wprowadzanych w przedmiotach (np. przedłużanie łańcuszków, zmiana bigli, personalizacja) czas potrzebny na wysłanie przedmiotu ustalany jest indywidualnie.

  5. Od momentu dostarczenia przedmiotu do podmiotu realizującego dostawę, do czasu otrzymania zamówienia przez Zamawiającego dodatkowo upływa czas konieczny na przewóz i dostarczenie zamówienia do drzwi lub innego wybranego miejsca. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby współpracować wyłącznie ze sprawdzonymi i wiarygodnymi dostarczycielami zamówień, nie jest jednak w stanie wziąść odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z błędów i problemów osób trzecich. W punkcie niniejszego regulaminu dotyczącego dostawy podane są deklarowane czasu dostarczenia przesyłek, w zależności od wybranej formy dostawy.

  6. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.

  7. Jeżeli zamówienie przeznaczone jest na prezent, użytkownik może wysłać prośbę na adres: kontakt@antilae.com.pl, wówczas paragon zostanie umieszczony w przesyłce w osobnej, przeznaczonej wyłącznie do tego celu kopercie. W przeciwnym wypadku paragon znajduje się w pudełku chroniącym biżuterię na czas transportu.

  8. Na życzenie usługodawca wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę, należy to zgłosić już na etapie składania zamówienia (zaznaczenie odpowiedniego checkbox'a lub komentarz w zamówieniu). Do wystawienia faktury konieczne jest podanie prawdziwych danych (nazwy i nip'u firmy). Nie ma możliwości otrzymania faktury do paragonu już po wysłaniu Zamówienia, jeżeli użytkownik nie zgłosił takiej potrzeby na etapie składania Zamówienia.

  9. W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane a produkt ponownie wystawiony do sprzedaży.

 

Koszt i rodzaje dostawy

  1. Koszt dostawy jest jednakowy niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów.

  2. Okresowo w Sklepie organizowana jest promocja polegająca na darmowej dostawie dla wybranych lub wszystkich form wysyłki. Darmowa wysyłka może również obowiązywać dla zamówień o określonej wartości minimalnej.

  3. Koszt dostawy jest różny w zależności od wybranej jej formy i jest kalkulowany w koszyku po umieszczeniu w nim przedmiotów i dokonaniu stosownych wyborów przez Użytkownika.

  4. W sklepie dostępne są następujące formy wysyłki:

  1. Jeżeli okresowe promocje nie stanowią inaczej standardowe koszty wysyłki kształtują się następująco:

      • Mini Paczka - 10 zł

      • Paczka24 – 14 zł

      • Paczkomaty – 11 zł

  1. Koszt dostawy jest ustandaryzowany bez względu na ilość, wagę i wielkość zamawianych przedmiotów. W przypadku potrzeby nadania przesyłki o większym gabarycie niż najmniejszy gabaryt A lub większej wadze niż standardowa przesyłka do pół kilo, kupujący nadal ponosi wyłącznie standardowe koszty wysyłki.

 

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dziennik ustaw 2014 poz. 827), Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego. Rezygnacja jest możliwa wyłącznie wtedy gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w dowolny sposób, preferowana jest jednak forma pisemna (również w formie elektronicznej). Formularz odstąpienia od umowy można znaleźć na stronie 22 Dziennika Ustaw. Od czasu złożenia oświadczenia kupującemu przysługuje 14 dni kalendarzowych na dostarczenie przesyłki zwrotnej na adres siedziby sprzedającego.

  2. Towar przed odesłaniem powinien zostać zabezpieczony przed zniszczeniem podczas transportu. Załączenie do przesyłki oryginalnego opakowania nie jest konieczne, jednak ze względu na jego znaczący koszt w przypadku jego braku kwota zwrotu może zostać obniżona o wartość opakowania.

  3. Do zwracanego zamówienia powinien być dołączony paragon lub inny dokument zakupu.

  4. Kupujący odsyła zwracany Towar na własny koszt. Sprzedający zwróci Kupującemu kwotę zapłaconą za Towar (razem z kosztami wysyłki do kupującego, o ile takie zostały poniesione) w ciągu maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zwróconego przedmiotu.

  5. Niedozwolone jest wysyłanie przesyłek zwrotnych za pobraniem, a ewentualne przesyłki wysyłane w ten sposób nie będą odbierane.

  6. Zwrotowi nie podlega Towar wykonany na zamówienie Kupującego, dostosowany na jego prośbę lub personalizowany (na przykład grawerowany). Zwrotowi nie podlega Towar, którego zwrotu nie można przyjąć ze względów higienicznych i którego zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po doręczeniu.

 

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, lub jeżeli towar okaże się niezgodny z zamówieniem powinien skontaktować się ze sprzedającym e-mailowo. Towar należy odesłać przesyłką pocztową, poleconą na adres sklepu.

  2. Niedozwolone jest wysyłanie przesyłek za pobraniem, a ewentualne przesyłki wysyłane w ten sposób nie będą odbierane.

  3. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego (w tym koszt zakupu i przesyłki w obie strony), zwracane są kupującemu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia o ile towar został prawidłowo dostarczony zwrotnie do siedziby sprzedającego.

  4. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usług (zarówno działania sklepu jak i realizacji zamówienia) należy kierować drogą elektroniczną na adres: kontakt@antilae.com.pl

 

Uprawnienia i odpowiedzialność właściciela sklepu.

  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić pełną funkcjonalność sklepu.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zwiększania lub zmniejszania funkcjonalności sklepu ze względu na niezbędne prace konserwatorskie lub inne niespodziewane utrudnienia.

  3. Sklep antilae.com.pl zainstalowany jest na serwerach home.pl.

  4. Między właścicielem sklepu antilae.com.pl a dostawcą usługi hostingowej home.pl zawarta jest stosowna umowa na powierzenie i przechowywanie danych, w tym danych osobowych Użytkowników Sklepu.

  5. W przypadku prac serwisowych oraz awarii po stronie dostawcy usługi hostingowej, sklep antilae.com.pl może być niedostępny. W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności po stronie dostawcy hostingu może dojść do utraty pełnych lub części danych użytkowników. Mimo dokonywania regularnych backupów, właściciel sklepu antilae.com.pl nie może zapewnić pełnego zabezpieczenia przed utratą danych.

  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści wynikające z czasowej niedostępności lub zmniejszonej funkcjonalności Sklepu, wynikające z okoliczności opisanych powyżej oraz z przyczyn niezależnych od właściciela Sklepu.

  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do okresowego usuwania nieaktywnych kont ze sklepu, w szczególności nieaktywnych kont, z których w przeciągu roku kalendarzowego od ich założenia nie zostało złożone ani jedno zamówienie.

 

Newsletter

  1. Zapis do Sewslettera jest dobrowolny

  2. Użytkownik może w każdej chwili wypisać się z Newslettera klikając odpowiedni link w otrzymanym mailu lub wysyłając prośbę o wypisanie na adres: kontakt@antilae.com.pl

  3. W celu zapisania się do Newslettera wystarczy posiadać i podać aktywny adres e-mail.

  4. Newsletter rozsyłany jest nie częściej niż raz w tygodniu. W wyjątkowych okolicznościach (święta, promocje) częstotliwość może zostać zwiększona do dwóch maili na tydzień.

  5. Treści dostarczane w mailach służą jedynie poinformowaniu użytkownika o ofercie sklepu, promocjach, nowościach i ciekawostkach około-biżuteryjnych.

  6. Firma Antilae Pracownia Artystyczna – Katarzyna Fortuna nie pozyskuje e-maili z płatnych baz danych, a wszystkie posiadane adresy pochodzą z dobrowolnego zapisu użytkowników na stronie antilae.com.pl lub antilae.pl.

  7. Zapis do Newslettera wykonywany jest w modelu (Double Opt-in). Oznacza to, iż użytkownik który zapisał się do wysyłki, ale nie potwierdził tego faktu w otrzymanym e-mailu, nie zostanie skutecznie zapisany do Newslettera.

  8. Adresy e-mail nie są przekazywane żadnym innym osobom lub podmiotom, poza aplikacją służącą do wysyłania newslettera (FrehMail).

 

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych użytkowików sklepu antilae.com.pl oraz odbiorców newslettera jest Katarzyna Fortuna, będąca właścicielką firmy Antilae Pracownia Artystyczna – Katarzyna Fortuna. Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i ich ochrony zawarte są w Polityce Prywatności, stanowiącej załącznik do Regulaminu. Niniejszy regulamin oraz Polityka Prywatności są na stałe dostępne w sklepie i na stronie antilae.pl.

  2. Przestrzegania zasad ochrony danych osobowych w sklepie nadzoruje Katarzyna Fortuna, właściciel sklepu antilae.com.pl.

  3. Przetwarzanie danych osobowych użytkowników sklepu odbywa się

    • w celu realizacji zamówień zgodnie z niniejszym Regulaminem,

    • w celach marketingowych i informacyjnych (dla osób, które zapisały się na Newsleter) oraz

    • innych, wymaganych przez obowiązujące przepisy (np. sporządzanie dokumentacji podatkowej, wystawianie faktur, obsługa procesu reklamacyjnego czy zwrotów towarów).

  1. Oprogramowanie sklepu korzysta z tzw. Plików cookies. Pliki te wykorzystywane są na przykład do zapamiętywania stanu przeglądarki (w tym koszyka i wrzuconych do niego przedmiotów), aby po kolejnym wejściu na stronę sklepu nie trzeba ich było ponownie dodawać. Oprogramowanie nie dokonuje profilowania użytkowników w celu dostarczenia im spersonalizowanej oferty marketingowej.

  2. Podanie wszelkich danych na stronie jest dobrowolne. Dane te nie są przekazywane żadnym podmiotom trzecim poza niezbędnymi do realizacji zamówienia i wysyłki newslettera. Antilae – Pracownia Artystyczna udostępnia na podstawie odpowiednich umów Twoje dane osobowe następującym podmiotom:

  1. Właściciel sklepu antilae.com.pl nie przekazuje danych osobowych do podmiotów, mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

  2. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, żądania ich usunięcia lub ich przeniesienia.

  3. W każdej chwili, Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

  4. Użytkownik ma prawo w dowolnej chwili bez podania przyczyny zaprzestać korzystania ze sklepu, w szczególności jeżeli nie akceptuje obowiązującego w danych czasie regulaminu.

 

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest w siedzibie firmy Antilae, w sklepie internetowym antilae.com.pl oraz na stronie antilae.pl.

  2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018.

  3. Właściciel może zmienić niniejszy regulamin w dowolnej chwili. Informacja o zmianie, treść zmian i ich powód zostaną opublikowane w sklepie wraz z nową treścią regulaminu. Zmiana regulaminu nie ma zastosowania do już dokonanych zamówień.

  4. Jeżeli pojedyncze postanowienia warunków regulaminu są lub okażą się nieważne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień.

  5. Klient poprzez zamówienie towaru za pomocą formularza zamówieniowego oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb firmy Antilae Pracownia Artystyczna - Katarzyna Fortuna.

  6. Prawem właściwym dla niniejszego regulaminu jest prawo polskie.

  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 02.03 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271)

  8. Pod adresem URL: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług pomiędzy konsumentami zamieszkałymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej (platforma ODR).

Prawa własności intelektualnej

Wszystkie materiały udostępnione w serwisie są objęte ochroną prawną zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z tym zabronione jest ich kopiowanie oraz wykorzystywanie do innych celów bez uprzedniej wyraźnej zgody właściciela praw do materiałów.

 

  • Dodaj link do:
  • wykop-pl
  • facebook.com